Κυριακή 31 Ιουλίου 2022

Πανελλήνιες 2022: Αυτοί είναι οι πρώτοι των πρώτων

Οι βάσεις των Σχολών για τις Πανελλήνιες 2022 ανακοινώθηκαν και οι υποψήφιοι έμαθαν σε ποια τμήματα θα σπουδάσουν τα επόμενα χρόνια.

Όπως ήταν αναμενόμενο, τα βλέμματα πέφτουν στους πρώτους των πρώτων, τους αριστούχους που μπαίνουν στις σχολές με την υψηλότερη βαθμολογία σε σχέση με τους μελλοντικούς συμφοιτητές τους.

Με 19.660 μόρια στις Πανελλήνιες 2022, η Κατερίνα Βάβουλα από τη Νάξο μπήκε πρώτη στην Ιατρική Αθηνών. Σύμφωνα με το naxospress.gr έγραψε: Φυσική 20, Χημεία 20, Βιολογία 19,7 και Έκθεση 18,6.



Η Κατερίνα Βάβουλα είναι η πρώτη Ναξιώτισσα που περνάει την πόρτα της Ιατρικής Σχολής Αθηνών ως η πρώτη των πρώτων και δηλώνει: "Ένιωσα μία ανακούφιση. Πολύ όμορφα ένιωσα. Η Ιατρική απλά μου προέκυψε αλλά δεν το επεδίωξα. Ήξερα από την πρώτη στιγμή ότι θα περάσω στη σχολή αυτή. Και σήμερα ήθελα να το δω. Να βεβαιωθώ.

Είναι μία επιβράβευση αλλά όχι αυτοσκοπός. Δεν μπήκα στη λογική, να είμαι πρώτη, ή δεύτερη ή τρίτη. Δεν το επιδίωξα. Αλλά το ευχαριστήθηκα. Οι γονείς μου συγκινήθηκαν. Ηταν και μακριά και τους ενημέρωσα, Και είδα το χαμόγελό τους...".


Κωνσταντίνος Βουρούκος: Πρώτος στην Ιατρική Θεσσαλονίκης



"Έσκισε" στις Πανελλήνιες 2022 και ο Βολιώτης Κωνσταντίνος Βουρούκος, απόφοιτος του 3ου ΕΠΑΛ Βόλου, καθώς συγκέντρωσε 19.900 μόρια, τα οποία του άνοιξαν διάπλατα την πόρτα για την Ιατρική Θεσσαλονίκης, στην οποία εισήχθη και μάλιστα στην πρώτη θέση της κατάταξης.


Ο Κωνσταντίνος μιλώντας στο magnesianews.gr λίγα λεπτά μετά την ανακοίνωση των βάσεων, δεν έκρυψε τη χαρά του για την επίτευξη ενός μεγάλου στόχου και σημείωσε πως ήδη έχει βρει το φοιτητικό του σπίτι στη Θεσσαλονίκη και είναι έτοιμος να ξεκινήσει τις σπουδές του, που τόσο ονειρευόταν.


"Όταν έδωσα πανελλήνιες και ήμουν μαθητής σε ΓΕΛ ήθελα να περάσω ΤΕΦΑΑ. Δεν είχα διαβάσει όμως και δεν πέρασα. Περισσότερο έδωσα Πανελλήνιες για πλάκα. Πήγα στρατό κι έπειτα άρχισα να αποκτώ ενδιαφέρον για τον ιατρικό κλάδο. Πήγα ξανά στο σχολείο, αυτή τη φορά στο ΕΠΑΛ κι αν και στην αρχή ήμουν συγκρατημένος που θα ήμουν σε μια τάξη με νεότερα παιδιά, κατάφερα να κερδίσω πολλά από αυτή την εμπειρία και το σχολείο. Για δύο χρόνια ήμουν αφοσιωμένος στο διάβασμα και κυρίως στη Β’ Λυκείου είδα τα όριά μου", είπε χαρακτηριστικά.

"Η ηλικία των 18 δεν είναι για τους περισσότερους η κατάλληλη για να αποφασίσουν τι θέλουν να κάνουν στη ζωή τους. Πολλά παιδιά επηρεάζονται από τους γονείς. Κι εγώ είχα καθοδήγηση από την οικογένειά μου, όμως αυτή τη φορά το ήθελα πολύ, ήμουν συνειδητοποιημένος και πλέον πολύ χαρούμενος που πέτυχα τον στόχο μου", τόνισε.


Βασίλης Σκιαθίτης: Με 19.510 μόρια μπήκε 5ος στην Ιατρική Θεσσαλονίκης



Ο πρώτος των πρώτων από τα ΓΕΛ της Μαγνησίας, ο απόφοιτος του 2ου ΓΕΛ Βόλου Βασίλης Σκιαθίτης, κατάφερε με τα 19.510 μόρια που συγκέντρωσε στις Πανελλήνιες 2022 να μπει πέμπτος στην πρώτη του επιλογή, που ήταν η Ιατρική Θεσσαλονίκης.


Όπως ανέφερε μιλώντας στο magnesianews.gr ο Βασίλης Σκιαθίτης, ανέκαθεν η προτίμησή του ήταν η Ιατρική Θεσσαλονίκης. Συγκεντρώνοντας όμως 19.510 μόρια πέρασε από το μυαλό του και η επιλογή της Ιατρικής Αθηνών. Ωστόσο, επέμεινε στην αρχική του επιθυμία και πλέον ο δρόμος για τις σπουδές του είναι ανοιχτός.

Πηγή:the toc.gr

Πολλά συγχαρητήρια στους νέους πλέον συναδέλφους που κοπίασαν για να εισέλθουν στις Ιατρικές Σχολές... μόνο όσοι πέρασαν τη δοκιμασία αυτή αλλά και τις επόμενες που θα ακολουθήσουν μπορούν να καταλάβουν τι εστί Ιατρική αλλά και την αξία του να την υπηρετείς! Πολλά συγχαρητήρια και στον ανιψιό μου που πέρασε Στρατιωτική Ιατρική!!! Α.Π

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.